Saturday, January 28, 2017

Sewwandi 2 සෙව්වන්දි 2 Hukana Katha Sinhala

සෙව්වන්දි 02
Sewwandi 2 සෙව්වන්දි 2 Hukana Katha Sinhala
කොහොමද සෙට් එකට…අපෝ ඉස්සෙල්ලා එකට නම් කට්ටියගෙන් කැමැත්තක් නැහැ වගෙයි…දන්නේ නැද්ද ඉතින් කියන්න ඕනේ මුල ඉදන් ම නේ..එකයි…මන් කිව්වනේ දෙවැනි කොටසේ තමා පට්ටම සීන් ටික තියෙන්නේ කියලා..හරි එහෙනම් දැන් ඉතින් බලාගනිල්ලා..දෙවැනි එක…

ඔන්න ඉතින් එදා තොල දාපු එක මතක් කරමින් මන් හොදට අතේ ගැහැවා..අහ්හ් කියන්න බැරි වුණා නේ සෙව්වන්දිගේ වයස 17..ඔන්න එක හොදට කට්ටිය මතක තියාගන්නකෝ…මට අවරුදු 20 යි…ඉතින් එයින් පස්සේ හරියට මීට් වෙන්න බැරි බුනා..ඔහොම යනකොට මම නිකමට වගේ ෆ්බ් එකෙන් බබෙක් ගේ පින්තුරයක් ඒකිට යැව්වා..එකී කිව්වා අනේ නදුන් එයාගේ ලස්සන..මන් කිව්වා එයාට කැමතිද කියලා..අනේ මේ ඔය මොනාද කියන්නේ මන් ගොඩාක් ආසයි..ඊට පස්සේ තමා මට පට්ට ඉද්එඅ එක අවේ මොලේට..

මන් ඇහැව්වා ඒකිගෙන්..සේව් ඔයාට පුළුවන් ද මට ඔය වගේ බබෙක්ව දෙන්න..එකී කිව්වා අනේ මම දන්නේ නැහැ නේ ඕවා ගැන..කියලා..මන් කිව්වා අනේ සේව් බටර් ගාන්න එපා ඔයා දන්නවනේ ඔක්කොම කියලා..ඊට පස්සේ එකී කිව්වා අනේ නැහැ නදුන් මම දන්නේ නැහැ ඕවා ගැන කියලා..ඉස්කෝලෙත් වැඩිය කියන්නේ නැහැලු..ඉතින් මම ඇහැව්වා ඔයාට මන් කියන්නද කියලා බබාව හම්බවෙන හැටි

එකී එක පාරම හා කිව්වා..මේ ඔක්කොම කිව්වේ FB එකෙන්…ඉතින් මම මෙහෙම පටන් ගත්තා ඔයාගේ අරක තියනවා නේද ? එකී අහනවා මොකක් අරක කියන්නේ මොකක්ද ? කියලා..මම එක පාරම කිව්වා ඇයි අනේ ඔයාගේ චු එක තියෙන්නේ එන්න එක..එකී කිව්වා අහ්හ් ඔව් ඔව් ඉතින්..අන්න එකට මගේ චු එක ඔයාගේ චු එක ඇතුලට බස්සනවා..ඊට පස්සේ මගේ චු එකෙන් දියරයක් වගේ යනවා එන්න එක ඔයාගේ චු එක අස්සට ගියාම තමා ළමයෙක් සෙට් වෙන්නේ කියලා මන් කිව්වා..

එකී එක පාරම අනේ නදුන් මට මොකක්ද වගේ කියලා..මන් කිව්වා සේව් ගණන් ගාන්න එපා එක තමා Fඌණ් එක කියලා කිව්වා..මන් ඊට පස්සේ කිව්වා සේව් ඔයා දන්නවද දැන් මගේ චු එකෙන් දැන් හොදටම ගිහිල්ලා තියෙන්නේ කිව්වා..බොරුනම් ඔයාත් ඔයාගේ අත ඇතුලට දාලා බලන්න මොකද වෙලා තියෙන්නේ කියලා..අනේ නදුන් ඇත්තමයි මගේ යට ඇදුම ගන්න දෙයක් නැහැ වතුර වගේ ගිහිල්ලා..

හොදටම තෙත් වෙලා කියලා..මන් කිව්වා ඒවා තමා ජුස් කියලා..ඔන්න එයින් පස්සේ අපි දෙන්නා ස්එx ගැන ගොඩාක් දේවල් කතා කරා..ඵ්ඔන්එ එකෙන්නුත් කතා කරා..කොහොම හරි ඔහොම යද්දී සේව් මට මගේ ඵ්ඔන්එ එකට ම්ස්ග් එකක් එව්වා..නදුන් අද අපේ අම්මලා මල ගෙදරකට යනවා එන්න හවස් වෙයි කියලා..ඒකිගේ අක්කා වැඩට ගිහිල්ලා එකිත් එන්න හවස් වෙනවා..ඉතින් සේව් කිව්වා නදුන් අද අපේ ගෙදර එන්න කියලා..

ඔන්න ඉතින් සුබ මොහොතින් හොදට ඇදගෙන ඒකිගේ ගෙදර ගියා..ඔන්න මන් ඒකිගේ ගෙදර ගිහින් දොරට තට්ටු කරනකොටම එකී දොර ඔප්එන් කරා..මන් ඒකිව දැක්ක ගමන් ම මගේ පයිය කෙලින් වුනා..මොකද දන්නවද එකී ඇදන් හිටියේ කොටම කොට ඩෙනිමක්..ඉතින් ගෙදර අස්සට මාව අඩගහලා ඉදගන්න කිව්වා..දැන් ඉතින් ස්එx ගැන කතා කරන්න බයක් නැහැ එකිත් එක්ක මන් කෙලින්ම ඇහැව්වා සේව් මට ඔයාගේ චු එකයි තන් දෙකයි බලන්න ආසයි කිව්වා..එකී නිකන් ලජ්ජාවෙන් වගේ අනේ..මොනාද අනේ..

මන් කිව්වා අනේ බබෝ බය වෙන්න එපා කියලා මන් දොර වැහැව්වා…වහලා ඒකිගේ කාමරයට ගියා..ගිහින් සේව් ඇහැව්වා මේක කරන්නම ඕනෙද ? මන් කිව්වා මන් මේක බල බල හිටපු දවසක් එක හින්ද මේක අත අරින්න බැහැ..ඉතින් ඔහොම කියලා අපි දෙන්නා එක පාරම අමුතුම ෆ්ඉත් එකක් ආවා..අව ගමන්ම තොලවල් සුප්පගෙන ගියා..හිමින් හිම්න් මම ඒකිගේ බෙල්ල වටේ ලෙව කමින් තන් දෙක ලගට ආවා..

ඇවිල්ලා මන් හොදට තන් දෙක මිරිකුවා..එක නම් පට්ට අතල් කොහොම හරි ඒකිගේ ශ්ඉර්ත් එකයි ඔක්කොම දැන් ගලවලා ඉවරයි..දැන් එකී ඉන්නේ ෆ්උල්ල් හෙළුවෙන් මන් ල්ඉෆ්එ එකට දැක්ක පට්ට බ්ඔද්ය් එක…ඒකිගේ තන් දෙක නම් කියලා වැඩක් නැහැ මාර ස්ඔෆ්ත් මන් හිමිට ඒකිගේ තන් පුඩු දෙක ලෙව කැවා..එකී කෙදිරි ගානවා අහ..අහ.අහ්හ්හ්..න..දුන්…මම හොදට තන් දෙක මිරිකන ගමන් ම ලෙව කැවා ලොවෙත් නැති වෙන්න..ඔහොම ටික ටික මම පහලට ගියා….ඒකිගේ චු එක නම් පට්ටම ලස්සනයි..ඒකිගේ ප්උස්ස්ය් එකේ එක මයිල් පොදක්වත් නැහැ..මන් ඇහැවා කෝ ඔයාගේ මයිල්…මන් ඒවා ඔක්කොම කැපුවා..

ඔයා හින්දා තමා ලු කරේ..ඉතින් මන් කිව්වා සේව් ඔයා කැමති ද ඔයාගේ චු එක ලෙව කනවට..අයියෝ අහන්න දෙයක් ද ඕක…ඉතින් මම ජිවිතේ පළමු වතාවට කෙල්ලෙක් ගේ ප්උස්ස්ය් එක ලෙව කන්න පටන් ගත්තා..හොදට දිව ඇතුලට දාලා ලේවා කැවා..එකී අහ්හ්හ්..අහ්හ්..අම්මෝ…අහ්හ් කියලා කෙදිරි ගානවා…ඒකිගේ වැඩි වෙලාවක් යන්නේම නැතුව ල්ඔව්එ ජුස් ගියා…මම ඒවා ඔක්කොම බිව්වා සුප්පලම..එකී චියා….මොනාද අනේ ඒවත් බිව්වද මන් කිව්වා ඒවා තමා බොන්න ඕනේ ඔයාගේ ජුස් හරිම රහයි කිව්වා..

ඉතින් ඔහොම ලෙව කනකොට එකී ඇහැව්වා කෝ ඔයාගේ චු එක පෙන්නන්නේ නැද්ද කියලා..මන් කිව්වා මෙන්න බලාගන්න කියලා..එක පාරම මගේ කලිසමයි යට අදුමයි ගැලව්වා..එකී ගලවන ගමන් ම මගේ පයිය අරගෙන හුරතල් කරන්න පටන් ගත්තා..එක හොදට මගේ පයිය එහාට මෙහාට කරා..මන් කිව්වා සේව් දැන් ඕක කටට ගන්න කියලා..එක අදි මදි කරන්නේ නැතුව කටට ගෙන උරන්න ගත්තා..මට නම් ෆුල් ෆන්..

ඔහොම යද්දී මටත් දැන් යන්න එනවා කැරි මන් කිව්වා සේව් ඔන්න දැන් මගෙත් ජුස් යන්න එන්නේ ඒවා කොහෙටද දාන්නේ කියලා මන් ඇහැව්වා..එකී කිව්වා ඔයා ඔක්කොම ටික මගේ කටට දාන්න කිව්වා..ඉතින් මාත් ඔක්කොම කැරි ටික ඒකිගේ කටේම යැව්වා..යවල එකී කැරි ඔක්කොම ටික උගුර අස්සටම දාගත්තා..අනේ නදුන් ඒවා මාර රහයි පැටියෝ..

ඔයා මගේ විතරමයි කියලා මාව බදාගෙන තොලක් දැම්මා..එකී තොල දාන ගමන් මගෙන් ඇහැව්වා නදුන් ඔයා මගේ චු එකට බස්සන්නේ නැද්ද කියලා..මන් කිව්වා දැන් ම ඕනේ නැහැ පස්සේ වෙලාව ආපුවම කරමු කිව්වා..එකිත් හ්ම්ම් ඔකේ මගේ සුදු..කියන ගමන් එකී මහේ පයිය හිමිට අත ගානවා..මාත් ඒකිගේ චු එක ලාවට අත ගැවා..ඔහොම පැයක් ඇදේ ඉදලා අපි දෙන්නා ෴අශ් එකක් දාගත්තා..

මන් ගෙදර යන්න ලස්ස්ති වෙනකොට මන් සේව් ගෙන් ඇහැව්වා සේව් මට ඔයාගේ යට ඇදුමක් දෙන්නකෝ..කියලා…එකී ඇදන් හිටපු එක මට දුන්නා..ඉතින් එයින් පස්සේ අපි දෙන්නා ස්ක්ය්ප්එ එකේ ව්ඉද්එඔ වලින් කතා කරා..ඒ ඔක්කොම කතා කරේ හෙළුවෙන්…

ඔන්න ඔහොම තමා සීන් එක වුනේ…කොහොමද මේක හොදයි නේද..? එහෙනම් සුබ ගමන්…මේවා කියනකොටත් කැරි පනිනවා.

No comments:

Post a Comment