Saturday, January 28, 2017

Mama Dutuwemi 02 මම දුටුවෙමි 02 Ammai Puthai Hukana Katha

මම දුටුවෙමි 02
Mama Dutuwemi 02 මම දුටුවෙමි 02 Ammai Puthai Hukana Katha
මතක ඇතිනේ මගේ කලින් කතාව,අපේ අම්මයි අමරේ අයියගෙයි කතාව, එදා අපි කන්දේ ගිහින් ආවට පස්සේ අපේ අම්මට අමරේ හොරෙන් කතා කරනවා මම දැක්කා කියලා කිව්වනේ , ඔහොම යද්දී සුපුනයා පේ ගෙදර එන එක වැඩි උනා ඌ හැමදාම වගේ එන්න ගත්තා,මිනිහා අපේ අම්මා දිහා කන්න වගේ බලනවා මට මීටර් , මමත් නොදැක්කා වගේ ඉන්නවා , මූට මුකුත් කියන්නත් බැහැ මූ කලින් සීන් එක ලීක් කරොත් අපේ පවුලම ඉවරයි.ගමෙත් කතා හැදෙයි අනික සුපුනයගේ අම්මා තමයි ගමේ රෝයිටර්,හැබැයි ටිකක් කළුවට හුරු ඇමතුම පාට ඇගක් තියෙන්නේ,ඒ මාරු කද මමත් සුපුනයගේ ගෙදර ගියාම උන්ගේ අම්මා දිහා හොදට බලනවා හොරෙන් , ඒ ඇන්ට් මහතත් නැ කෙට්ටුත් නැ, හංස ජෝඩුව නම් මාරු,පට්ට ලොකුයි ඇගත් එක්ක බලද්දි , පස්ස එහෙම ගානට ශේප් වෙලා තියනවා, මට ට්‍රයි එකක් දාන්න හිතුනත් කටේ සැර මතක් වෙද්දී එපා කියලා හිතෙනවා,අතේ පාරකින් සැහීමකට පත්වෙනවා ,අපිට කොහින්ද පුසෝ මළු කියල , 

හැබැයි සුපුනයා නම් උන්ගේ තාත්තා වගේ කෙට්ටුයි හොදටම මිටී ,ටිකක් සුදුයි.ඌ ඉස්කෝලේ ඉන්නකම්ම කරේ පොත් කියවපු එක අපේ උන් ඌට කිව්වේ පොත් කොටා කියලා,

අර ගමන ගිහින් ඇවිත් සතියක් විතරවුණා, අර ගමන කිව්වේ අමරගේ 3විල් එකේ ගිය කන්දේ ගමන,එකෙන් පස්සේ අමරේ අයියාගේ වාහනේ අපේ පවුලේ ,මට දැන් පට්ට කම්මැලි කරන්න වැඩකුත් නැ , වැල බලබල අතේ ගහනවා,එකත් හැමතිස්සෙම බැ පයියේ හම ගියොත් එහෙම නේද, :ඩ් ඔහොම ඉද්දි මට හිතුනා අපේ බාප්පලාගේ ගෙදර යන්න ගාල්ලේ ,බාප්පාගේ පුතා එහෙමත් ඉන්නවනේ ඌත් දැන් 10වසරේ , මම දැන් යන්න සෙට් වෙලා යන්න කලින් දවසේ සුපුන්ලගේ ගෙවල් පැත්තේ ගිහින් සුපුනයට විස්තරේ කිව්වා ඌ කිව්වා මටත් පට්ට කම්මැලි කියලා , ඔක්කොටම වඩා මිනිහට අලුත් වැල බාගන්න බැරි වෙන එක ගැන දුක ඇති මම ගියාම , මම යනවා කියලා එනකොට සුපුනයා කිව්වා හරි මචෝ මම බොට කෝල් එකක් එහෙම දෙන්නම් පරිස්සමෙන් ගිහින් ඉක්මනට වරෙන් කියලා ,

මම ඔන්න ඉතින් උදේම ගාල්ලේ යන්න පිටත්වුණා,පානදුරේට ඇවිත් මාතර සෙමියක නැග්ගා සෙමියේ මරු සොමියක් සෙට් උනා ඇන්ටි කෙනෙක් පට්ටයි නමුත් ඇන්ටි කළුතරින් බැස්සා , දන්නැද්ද ඉතින් අපේ ලක් එක පක් ගහනවනේ , ගාල්ලේ ගියා, නොමල් එකේ ඉදියා දෙවෙනි දවසේ මල්ලිත් එක්ක මුහුදේ නාන්න ගියා,ඇවිත් වැලක් එහෙම බැලුවා උගේ කොම්පුටර් එකෙන්,පහුවෙනිදා උදේ සුපුනයා කෝල් කරා මට විස්තර කතා කරකර ඉදියා

ෂ්ඌPඌණ්  - මචෝ උබ අද හෙටම එන්නේ නැද්ද ?

ංඒ – නැ මචෝ මෙහේ තව සතියක් විතර ඉන්නවා,අපේ බාප්පලාගේ ගෙවල් ගාව මරු ඇන්ටි කෙනෙකුත් ඉන්නවා ෆිට් වේගෙන යන්නේ

ෂ්ඌPඌණ් -අම්මට හුඩු නැන්දේ , එහෙනම් උබත් ගොඩ යයි නේද, කොහොමද හොද කදක්ද

ං – ඔව් බන් පට්ටයි , මිනිහා ආමි එකේ 5 වසරේ මල්ලි කෙනෙකුයි , 1 වසරේ නංගි කෙනෙකුයි ඉන්නවා , ළමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා කියලා කියන්නවත් බැ,මේ උබ මොකක්ද අර උබත් ගොඩ කිව්ව කතාව, අයි උබත් මොකක් හරි කරගත්තද කොහෙන්වත්,

ෂ් – නැ නැ මචෝ ඒක නිකම් කිව්වේ,අපිට කොයින්ද අතල් ,උබ වැඩක් දීලා මටත් කියපං කතාව එල එල , ඔකේ මම තිබ්බා එහෙනම්

අපි අදත් මුහුදේ නාන්න ගියා , අද යද්දී කෑම එහෙමත් අරගෙන ගියේ , මල්ලි නංගි දෙන්නම ගියා එන්න ටිකක් හවස්වුණා , එනකොට මගේ අතල් එකට හෙනහුරා ගහලා පයින් , අපේ පුංචිගේ නැ කෙනෙක්ගේ මළගෙයක් වෙලා ගම්පහ , දැන් කට්ටිය එහේ යන්න සෙට් වෙනවා හෙට උදේට, මටත් කතාකරා මාත් හා  කියලා ඉදියා ගෙදරටත් කිව්වා මම මළගෙදර යනවා කියලා,අම්මත් අව්ලක් නැ,මම උදේ නැගිටලා යන්න සෙට්වුණා , නමුත් මට මාර ඔලුවේ කැක්කුමක් හැදුනා,ඔන්න මාත් ආවා යන්න ඕන පුකක් කියලා හිතාගෙන , ඔන්න දැන් කට්ටියම ගාල්ලෙන් බස් එකේ නැගලා එනවා, දැන් ඉන්න බැ ඔලුව පැලෙන්න වගේ, මම බාප්පට කියලා පානදුරෙන් බැස්සා, ගෙදරට කෝල් කරෙත් නැ මට යන්න පුළුවන්  කිව්ව නිසා, වැඩි දුරක් නැ ගාලු පාරේ ඉදන් ගෙදරට

මම දැන් ගෙවල් පැත්තට ඇවිදගෙන යනවා,අපේ ගේ තියෙන්නේ තුම්මං හන්දියක , මම දැන් යන්නේ කෙලින් පාරේ , ගෙවල් කිට්ටුවට යද්දීම මම දැක්කා අනිත් පාරෙන් ඇවිත් සුපුනයා අපේ ගෙදරට යනවා,මම කතා කරන්නත් හදලා,මුගේ මොකක් හරි හොර වැඩක් තමයි කියලා කතා කරේ නැ ,මම අපේ අනිත් පැත්තේ තියන ගේට්ටුවෙන් වත්තට ඇතුල්වුණා , අම්මා පෙන්න නැ කුස්සියේ දොර අඩවල්කරලා , සුපුනයා කතා කරනවා මලින් මලින් කියලා මගේ නම  කියලා කතා කරනවා, අම්මා සද්දයක් නැ , මම කුස්සියේ දොරෙන් ගෙට ඇතුල්වුණා, මූ කගහනවා තාමත් , නමුත් මූ හොදටම දන්නවා මම අද ගෙදර නැ කියලා, අම්මා කාමරේ ඉදන් ඇහුවා කව්ද කියල? මම එතකොටම කුස්සියෙන් ගෙට රිංගුවා ,මගේ කාමරේට ගිහින් ඉදියා

ෂ්ඌPඌණ් – මේ මම ඇන්ටි..සුපුන්

ංඕං – අහ් පුතා පොඩ්ඩක් ඉන්න මම පොඩි වැඩක්
අම්මා දොර අරින්න යන සද්දේ අවා මම බැලුවා දොර රෙද්ද අස්සෙන් , අහ්හ් අම්මා බ්‍ර එක උඩින් රෙද්දක් අදාල ඉදියේ නාන්න යන්න , රෙද්ද දණහිස ගාවට විටර යන්තම් තියනවා.
ෂ් – අහ් මලින් තාම අවේ නැද්ද ?

ං – නැ පුතා එන්න , මම නාන්න යන්න කියලා හැදුවේ ,කොහේ යනගමන්ද මේ?

ෂ් – මම නිකම් අවා වටයක් දාන්න , කම්මැලී ගෙදර ඉන්නත්

ං – හ්ම්ම් එකනම් ඇත්ත,මමත් මේ ටවුමට ගියා පොඩ්ඩක් අමරේ මල්ලිගේ 3විල් එකේ

ෂ් – අහ්හ් අමරේ අයියත් එක්ක ගියානම් අව්ලක් ඇත්තෙම නෑ නේද ඇන්ටි…

ං – හ්ම්ම්,කොහොමද පුතා කන්දේ මට අහන්නත් බැරි උනා ,ගමන හොදයිද

ෂ් – එක නියමයි ඇන්ටි , අන්ටිටත් හොද ඇති නේද??
එහෙම අහලා උ පල් හිනාවක් දැම්මා අම්මා කන්න දිහා හොරෙන් බලන ගමන් , අම්මගේ ගල් දෙකෙ ලාවට පේනවා මූට,

ං – ඇයි එහෙම ඇහුවේ?
අම්මා ටිකක් තරහින් ඇහුවා,මට තේරුණා මූ එන්නේ ගේමට තමයි කියලා
ෂ් – නෑ ඉතින් අමරේ අයියත් ඉදියනේ නේ..ද
දැන් නම් අම්මා ටිකක් බය උනා වාගේ

ං – අනේ මන්දා මේකා මොනවා කියවනවද කියලා, මට තේරෙන්න නැ
ෂ් – ඔව් ඇන්ටි බබා මම දැක්ක එදා දෙන්නා කරපු වැඩ, හොද වෙලාවට මලින් නොදැක්කේ
අම්මා බය වෙලා හොදටම

ං – අනේ බොරු නොකියා ඉන්න පුතා,මොනවද දැක්කේ

ෂ් – අර කොටේ උඩ දෙන්නා එක්ක ඉදපු ඒවා කරපුවා ඔක්කොම දැක්කා මම,ඇත්ත නේද ඇන්ටි
එහෙම කියන ගමන් සුපුන් නැගිටලා අවා අම්මා ලගට , අම්මා හොදටම බය වෙලා , මට දැන් කරගන්න දෙයක් නැ,ගියොත් අම්මටත් නෝන්ඩිය,සුපුනයටත් පල් එක

ං – අනේ සුපුන් ඔයා මේක කාටවත් කිව්වද

ෂ් – දැනටනම් නැ , ඉස්සරහටත් නොකියා ඉන්නනම් පුළුවන්……..
මිනිහා ඇවිත් අම්මගේ මුහුණ අතගානවා,අම්මා හොදටම බය වෙලා

ං – අනේ ඔය මොකද කරන්නේ සුපුන්,අනේ …නිකං ඉන්නවා ළමයෝ
දැන් සුපුන්ව මට පේනවා , මිනිහගේ මුහුණේ පැණි බේරෙනවා , මටත් හොද අතල් එකක් ගන්න පුළුවන් අද

ෂ් – දන්නවනේ මම අන්කල්ට අර වැඩේ කිව්වොත් වෙන ඒවා,ටිකක් හිතන්නකෝ
සුපුන්ගේ මුහුණේ මහා වල් බැල්මක් තියෙන්නේ,තාම අම්මා සැටියේ පුටුවක වාඩි වෙලා

ං – අනේ එහෙම කරන්න එපා කොල්ලෝ, මට ඒ වෙලාවේ ආස හිතුනා,අමරේ මල්ලිත් ඇවිස්සුවා මාව,ඉතින් මාව පාලනය කරන්න බැරි උනා

ෂ් – මොකද ඇන්ටි කියන්නේ මේක මම මලින්ටයි අන්කල්ටයි කියන්නද? නැත්නම් මම ගැනත් සලකලා බලනවද?

ං – ඒක කොහොමද කරන්නේ,ඔයා මාලින්ගේ හොදම යාළුවා, ඔයාට පුලුවන්ද එහෙම කරලා එයා එක්ක මුහුණ බලලා කතා කරන්න,

ෂ් – ඇයි ඇන්ටි ඉන්නේ එහෙනම් අංකල් එක්ක,මොකෝ ඇන්ටි කියන්නේ වෙලාව යනවා දැන් 2ත් පහුවෙලා වැඩේට නත්තම්ම් ………..
මිනිහා ඇවිත් අම්මගේ උරහිස් දෙකෙන් ඇල්ලුවා,අම්මා ඒ එක්කම නැගිට්ටා එතකොට තමයි දැක්කේ අම්මගේ පිට,බ්‍ර එකේ පටි දෙක පේනවා හොදට කොන්ඩෙත් උඩට කරලා ගැට ගහලා තිබ්බේ ,ඇදල හිටියේ නිල් පාට බ්‍ර එකක්,සුපුන්ගේ කට හරියටම අම්මගේ තං දෙක ගාවට සෙට් ,

ං – අනේ කව්‍රුහරි දකීවි දැන් අන්කලුත් එනවා ඇති,විකාර කරන්නේ නැතිව අයින් වෙන්න
එහෙම කිව්වා ගමන් සුපුන් ගිහින් දොර වැහුවා,යතුරත් දාලා ලොක් කරා,අම්මා සැටියයි පුටුවයි මැද්දේ හිටගෙන ඉන්නවා දැන් තමයි මම අම්මගේ මුණ දැක්කේ එකේ බය මුසුවුන ලැජ්ජාවක් තියෙන්නේ,අරු ඇවිත් අම්මව සැටියට තල්ලුකරන්න හැදුවා,එත් උට බැරිවුණා,

ෂ් – එහෙනම් බෑ නේ,හරි ඔන්න බලාගන්න එහෙනම් වෙන දේ
කියල ෆෝන් එක අරගෙන නොමරයක් අරන් පෙන්නුවා අම්මා හොදටම බය වෙලා

ං – අනේ එපා සුපුන් පුතාට කියන්න එපා අනේ…..එපා

ෂ් – හරි එහෙනම් මම කියපු විදියට කරමුකෝ දැන් කව්‍රුත් එන්නෙත් නෑ,මලිනුත් නැ අන්කල් එන්නෙත් 6පහුවෙලානේ
එත් එක්කම අරු අම්මගේ උරහිසේ එල්ලුනා,ඒ ගමන්ම තනේ ඇදන් ඉදපු එද්දට උඩින් ඉබිනවා,අම්මා ඇදන් ඉන්නේ නිල් පාට තාත්තගේ සරමක්,අම්මා දැන් අස් දෙක වහගෙන අරුව තල්ලු කරනවා  හිමිහිට,එත් කොටා කුක්කු එක ඉබිනවා,මට අම්මවයි කොටවයි හොදට පේනවා පැත්තෙන්,

ං – අනේ සුපුන් එපා මේක හොද වැඩක් නෙමෙයි…කව්‍රුවත් දැක්කොත්

ෂ් – එහෙම වෙන්නෑ කව්‍රුත් දැන ගන්නේ නැ,අනික මුහුදේ නැව් ගියාට පාරවල් ඉන්නැ නේ
මම මේවා දන්නවා කියලා හිතෙනවනම් මොනවා වෙයිද කියලා මට හිතුනා,මට දැන් හොදටම නැගලා මම බිම වාඩි වෙලා බලන් ඉන්නේ හොරෙන්,දැන් අරු අම්මව ඉබිනවා අම්මත් දැන් වැඩේට සපෝට් එක දෙන පාටක් පේනවා,ඇස් දෙක පියාගෙන ඔලුව අතගානවා සුපුනයගේ,දෙන්නම තාම් හිටගෙන තමයි ඉන්නේ,අම්මගේ තන් ඉබිනවා තාමත් ඌ අනිත් අතින් අම්මා ඇදන් ඉන්න සරම උස්සනවා ටික ටික අම්මා උගේ අතින් ඇල්ලුවා එක නවත්වන්න නමුත්  අයෙත් අත ගත්තා

ං – අහ්හ් කොල්ලෝ අර වැඩේ කාටවත්ම කියන්නේ නැ නේද,හ්ම්ම්

ෂ් – නැ වාස්තුවේ මටත් ආස හිතුනා ඒක දැක්කම හ්ම්ම්ම්
කොට අම්මගේ සරම අස්සට අත දානව,අම්මා  අහ්හ්  ගැවා,මට තේරෙන විදියට පැන්ටියක් ඇදල නැ වගේ,අරූ දැන් ඇගිල්ල ගහනවද කොහෙද අම්මගේ හිලට,

අම්මා දැන් හොදට ටිවුන් වෙලා හ්ම්ම්ම් අහ්හ්හ් අහ්ම්ම්ම් ගානවා,මගෙ පොල්ලත් ජොකා පලාගෙන එන්න හදනවා,ඕන පුකක් කියලා ගත්ත එලියට,දැන් දෑතේ රැකියාව පටන් ගන්න කාලේ හරි මට,විනාඩි 5ක් විතර ඇගිල්ල ගැහුවට,වේගේ වැඩි කරා දැන් අම්මට හොද මෝල් අහ්හ්හ් අහ්හ් ගගා කෙදිරි ගානවා,කොටාව පපුවට තියලා බදාගෙන ඉන්නේ, පස්සේ එලියට ගත්තා අත,ඌ අත අරගෙන අම්මගේ කටට එබුවා,අම්මත් එක ලෙවකනවා,

කොටා අම්මගේ සරම ගැලෙව්වා ඒක එහෙමම බිමට වැටුනා අම්මත් කිසි උත්සහයක් දුන්නේ නැ ඒක නවත්වන්න ,ඊට පස්සේ සැටියට තල්ලුකරා,අම්මා සෙක්සි විදියට වැටුනා,හිතුවා වගේම අම්මා පැන්ටියක් ඇදල නැ හිල  නියමට පේනවා,මයිල් එහෙම නැති ගැනයි සුපුන් ඒක දිහා බැලුවා ,දැන් කොටාට සිහිය නැ , බ්‍ර එක ගලවන්න හැදුවත් උට බැරි උනා ,අම්මා ටිකක් ඉස්සරට ඇවිත් බ්‍ර එකේ හුක් එක පන්නාලා ගැලෙව්වා,අහ්හ් තන් දෙක සුපිරි හරියට ළ්ඉස්අ ආන්න්ගේ වගේ ,මට පෙනෙන විදියට අපේ පියානෝ වැඩක් ගන්නේ නැති පාටයි,ඒවා අමරෙටයි සුපුන්ටයි,පැනපු ගමන් හංසයෝ දෙන්නා අල්ලා ගත්තා මූ දාගෙන උරනවා,අම්මා අහ්හ් ම්ම්ම් කෙදිරියක් දානවා,එක අතකින් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් උරනවා,අම්මත් සුපුන්ගේ ඔලුව අතගානවා තාලෙට කෙදිරි ගාමින් ,මට සින් එක නියමට පේනවා,මගේ කාමරේ දොර කෙලින් තමයි සෝෆා එක තියෙන්නේ,මෙතන අපේ අම්මා නොහිටින්න වෙන කව්‍රු හරි ගැහැණියෙක් ඉදියනම් මටත් යන්න තිබ්බා, මගේ දෑතේ රැකියාවේ පළමු වැටුප ලැබෙන්න ලගයි වගේ,ටක් ගලා ලේන්සුව අරන් මල්ලිගේ අග වැහුවා, ඒ එක්කම පළමු බඩු ලොට් එක ගියා,,මම සද්දේ පිට නොවෙන්න දත්මිටි කාගෙන ඉදියා,මේ ඔක්කොම ඔලුව කැක්කුමට පින්සිද්ද වෙන්න,

හංසයෝ දෙන්නා හුරතල් කරකර අම්මගේ කකුල් දෙක මැද්දේ ඉදපු සුපුන්  ටික ටික පහලට අවා රසගුල හරියට,සුපුන් රසගුල දිහා බැලුවා ඉතා ඕනෑකමින්, හරියටම කිසිදාක නොදුටු වස්තුවක් දකිනවා වගේ, අපේ අම්මගේ එක මාර ගති , ගානට ශේව් කරලා තියනවා , හුතු කට හරිය ටිකක් විතර කළු පාට උනාට අනිත් හරිය අමුතුම සුදක් තියෙන්නේ,දැක්කොත් කරන්නමයි හිතෙන්නේ, ඔන්න ඉතින් මම අයෙත් සරුංගලයක් අරිනවා වගේ පොල්ලට අත තියලා ඉගලට පහලට යවනවා,සුපුනයත් දිව දාන්න තමයි සැරසෙන්නේ ,ඔන්න මිනිහා ඔලුව එබුවා අම්මගේ එකට දැන් මිනිහා දිව දානවා එකපාරටම අම්මා කෑගැහුවා ආයි කියලා,මූ දිවදානවා වෙනුවට හුත්ත හපලද කොහෙද, ඔන්න දැන් වැඩේ දිගටම කෙරීගෙන යනවා, සුපුන් හරියට පපිගානකට දාපු වතුර බොන බල්ලෙක් වගේ අම්මගේ රසගුල කලත්තනවා, අම්මත් හින් කෙදියක් දානවා , කොටා දැන් වේගේ වැඩි කරා , ඒ විතරක් නෙමෙයි මිනිහගේ තොල් දෙක අම්මගේ එකේ හයියෙන් අහුල්ලනවා , අම්මා හොදටම ෆෝම් වෙලා කෝටාගේ ඔලුව හුත්තට තියලා තද කරගත්තා, කොටා දිගටම ඒක කරගෙන ගියා,

අම්මා හොදටම දගලනවා ඇබරෙනවා,එකපාරටම අම්මා ගැස්සුනා,මම හිතන්නේ අම්මට ගියා, සුපුනයා දැන් ලෙවකනවා,ඔහොම ටික වෙලාවක් ලෙවකපු සුපුන් නැගිට්ටා අම්මා තාම සෝෆා එකේ මුල්ලට වෙන්න වැතිරිලා ඉන්නවා.

දැන් සුපුන් ත්ශ්ර්ඉත් එක ගැලෙව්වා, අම්මට සිරි මුගේ ඇටකටු ඔක්කොම පේනවා, මම ඉන්න තැන ඉදන් උනත් ගණන් කරන්න පුළුවන්, වෙසක් කුඩුවක් හදන්න මරු කෝටු ටික, පස්සේ කලිසමත් ගැලෙව්වා, දැන් අම්මා පුර්ණ නිරුවතින් ඉන්නකොට සුපුන් අඩ නිරුවතින්, සුපුනයා ජෝකත් ගැලෙව්වා,තාම මට මුගේ පොල්ල පෙන්නේ නැ,නමුත් අම්මට ටිකක් හිනා ගියා ,මට මුකුත් හිතා ගන්න බැ , මූ අම්මා ලගට ගියා මුගේ එක කටට දෙන්න , එතකොට තමයි මම මුගේ එක දැක්කේ  පොල්ලක් කිව්වට එක පැන්සලක් වගේ,අගල් 4ක්වත් නැ,අපේ අම්මා ඇට දෙකත් එක්කම ඔබගනී කටේ, අමරේ අයියගේ එකෙන් බාගයක්වත් නැ , චුටි මී පැටියෙක්, මගේ නැගලා තිබ්බ පයියත් බැස්සා

අයියෝ මෙකෙන්ද මේ වැඩ පෙන්නන්න යන්නේ මට කියලා අම්මා ඇහුවා ,සුපුනයට පොලව පලාගෙන යන්න තරම් ලැජ්ජයි වගේ මුහුණෙන් පේනවා , ඒ වගේම තරහකුත් පේනවා,අම්මා උඩට කරලා කොන්ඩේ ගැට ගහලා ඉදියේ කොටා ගිහින් අම්මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගත්තා,අල්ලාගෙන උගේ එක ගාවට ගත්තා අරගෙන කටට උගේ කොටේ ලංකාරා, අම්මා එක අතකින් උගේ එක අල්ලාගෙන චුට්ටක් අතේ පාරක් ගැහුවා,ගහලා එක ඉවර වෙලා කටට ගත්තා , අම්මා අරුගේ ටොපාව උරනවා,ටික ටික කට ඇතුලට ගත්තා,සුපුන් ඇස් දෙක පියාගෙන,උට මාර සැප,සුපුන්ගේ සැප කනේ පක අපේ අම්මගේ කටේ,අම්මා සුපුන්ගේ අටදෙක ටික ටික මිරිකනවා, අරූ කෙදිරිගනවා සැපට, ටික වෙලාවක් ඔහොම ඉද්දි කොටා අහ්හ්හ් ගෑව, අම්මා කොටගෙ පයිය එලියට දැම්මා ,දාල ඉවර වෙලා කට ඇරලා කොටාට පෙන්නුවා,කොටගේ බඩු අම්මගේ කටේ ,මිනිහට කටේම ගිහින් මිනිහට කෙලින් ඉන්නවත් බැරි පාටයි,දැන් පයිය අගල් 2ක්වත් නෑ , හොදටම බැහැලා , මිනිහා ඇවිත් අම්මා ලගින් වාඩිවුණා, ඇවිත් කිරිමණ්ඩලය ඉබින්න ගත්තා,අනිත් අතින් පයිය අතගානවා,අයෙත් ටික ටික පයිය නගිනවා පේනවා.

සුපුන් නැගිටලා අම්මව එක්කගෙන සෝෆා එකේ ඇන්ද උඩින් වාඩි කෙරෙව්වා,ඊටපස්සේ කලවා දෙකෙන් පොඩ්ඩක් ඉස්සරහට ඇදල ගත්තා,ඇදල අරන් සුපුනය පහත්වෙලා අම්මගේ හිලට කිස් එකක් දුන්නා,දැන් අයෙත් කොල්ලගේ පයිය නැගලා අගල් 4ක් විතර,ඔන්න සුපුනයා අපේ අම්මට හුකන්න යන්නේ,දැන් අම්මා ඉන්න විදියට හිල නියමෙට පේනවා,සුපුන් පයිය තියලා තදකරා, ඉලක්කේ වැරදුනා , අම්ම පල් හිනාවක් දැම්මා , ඒ ගමන්ම පයිය අරගෙන හිලට තියාගෙන අහ දැන් කරන්න කිව්වා, සුපුනයා දැන් කරනවා හිමිහිට හිමිහිට,අම්මට නම් එච්චර ගානක් නැති ගානයි,අරූ හති දාගෙන ගහනවා,ඔහොම ටිකක් වෙලා යද්දී වේගේ වැඩි කරා, හුටාතමයි අයෙත් පැන්නේ පොල්ල හිලෙන් එලියට,

කොටා අම්මව ඇදල අරගෙන අනිත් පැත්ත හැරෙන්න කිව්වා, මූ හදන්නේ පුකේ අරින්න, අම්මා ඇවිත් බිම දැනගැහුව,දැනගහලා සෝෆා එක උඩට බරවුණා,දැන් අම්මගේ පුක නියමෙට පේනවා, අම්මෝ වට්ටක්කා වගේ, සුදුවට සුදුවේ අහ්හ්හ් සුපිරි, අරුගේ පයියෙන් ජුස් බේරෙනවා,අරු පහත්වෙලා පුකේ හිලට තියලා තදකරා,ඒකනම් එකපාර දාගත්තා ,අම්මා ආහ්හ්හ් ගහලා ලොකු කෙදිරියක් දැම්මා,පේන විදියට අම්මගේ පස්ස තාම තද පාටයි,දැන් කොටා ගහගෙන යනවා තාලෙට,අම්මා කෙදිරියක් දානවා නියමෙට, මාත් හොද අතේ පාරක් ගහනවා,එක පාරක් බඩු ගියත් තම පොල්ල කෙලින්, සුපුනයා දැන් හොදටම ෆෝම් වෙලා නියමෙට අරිනවා පුකේ,අම්මත් කෙදිරි ගානවා,ඔහොම ටික වෙලාවක් ගිහින් කොටගේ කොට පොල්ල එලියට ගත්තා,

අරගෙන හුත්තට තිබ්බා  තියලා ගහගෙන යනවා මරුම තාලෙකට අම්මත් දැන් ෆුල් සපෝට් , එක පාරටම මූ හයියෙන් ගහන්න ගත්තා, අම්මා කෑ ගහන්න ගත්තා අතල් එක වැඩි කමටද කොහෙද, ටික වෙලාවකින් අම්මා ගැස්සිලා ගියා,ඒ අම්මට අයෙත් ගිය නිසා වෙන්න ඇති, තාම සුපුන් ගහනවා, සුපුනයා එක පාරටම අහ්හ්හ්හ්හ්  ගහගෙන අම්මගේ පිට උඩ වැටුනා, උගේ ධාතු ඔක්කොම අම්මගේ ඇතුලටම යැව්වා, අම්මගේ කලවා දිගේ දිය ඇල්ලක් වගේ ගලනවා ,අම්මා අහනවා මොකක්ද ළමයෝ ඒ කරපු වැඩේ? කියල , අනේ සොරි ඇන්ටි ෆර්ස්ට් ට්‍යිම්නේ කියලා නැගිටලා සෝෆා එකෙන් වාඩිවුණා,අම්මත් ඒ ලගින්න්ම වැඩිවුණා, සරම විතරක් ඇදගන්න ගමන්,දැන් මගෙත් බඩු ලෝඩ් එකක්ම ගියා , මාත් ඒවා පිහදාගෙන කලිසමේ සිපර් එක දා ගත්තා,

ස්උප්උන් – නියමයි ඇන්ටි තැන්ක්ස්,
කිස් කරන ගමන්

ම්ඔම්  - අහ ඕක මොකක්ද හැබැයි අද විතරයි හොදේ, හැමදාම එන්නනම් එපා,
ඒ මුහුණේ තිබුනේ ස්තුති නැවත  එන්න කියනවා වගේ හැගීමක්

ස්උප්උන් – හරි හරි , මගේ ලොකු හීනයක් තමයි මේක,

ම්ඔම් – අහ්හ් ඇත්තද, එකට කමක් නෑ මේ වැඩේ හරි එදා අමරගේ වැඩේ හරි කාටවත් කියන්නේ නැ හරිද,කිවොත් මෙහෙ එන්න නෙමෙයි,
සුපුන්ගේ මුහුණට කිස් එකක් අතරේ කියනවා

ස්උප්උන් – අපෝ නැ ඇන්ටි කවදාවත්ම නැ,මගේ වැඩේ හරිනේ
එහෙම කියලා අයෙත් අම්මගේ මුහුණ කිස් කරලා නැගිට්ටා
,
ම්ඔම් – මම හිතුවා මුලින් කියපු විදියට මාව දෙකට පලයි කියලා , බලනකොට ඉන්නේ පොඩි කොසැට මියෙක්නේ ඔයාට,
අම්මා හිනාවෙමින් කොටාව ඇදගෙන ගියා බාත්‍රුම් එකට,

ස්උප්උන් – ඇන්ටි නම් මරු , ලස්සනේ බැරුවා,මට යන්න හිතෙන්නෙත් නැ
ම්ඔම් – අපෝ දැන් හවස් වෙලා මම නන්නත් ඕනේ,හෝදගෙන යන්න ඉක්මනට,දැන් අන්කලුත් එනවා ඇති

අම්මයි සුපුනුයි ඇතුලට ගියා මාත් ලැබුණු අවස්ථාවෙන් එලියට පැනගත්තා, මම පාරට ගිහින් ටිකක් දුරට වෙලා බලන් ඉදියා ටික වෙලාවක්, සුපුන් යන්න ගියා ටික වෙලාවකින් මාත් මගේ බැග් එකත් අරන් ගෙදර ගියා මේ දැන් ගෙදර එන විදියට, ඇවිත් බලද්දී අම්මා තවම නානවා,මේසේ උඩ වෙඩින් කාඩ් එකක් තියනවා දැක්කා,අරගෙන බලද්දී දිලීප අයියගේ හෝම් කමින් එක, ලබන සෙනසුරාදා රෑට තියෙන්නේ,හොද සොමියක් දාන්න පුළුවන්, ඒ විස්තර පස්සේ හොදේ

ම්එ – අම්මේ ඔන්න මම අවා

ම්ඔම් – මම නාලා ඉවරයි පුතා ඉක්මනට එනවා ඉන්න,
අම්මා බාත්‍රුම් එකේ ඉදන් කිව්වා
මම ගිහින් ඇදුම් මාරු කරලා ඕන එකක් කියලා නාන්න යන්න සෙට් උනා , අම්මා එලියට ආවා,අම්මා කොට තුවායක් විතරයි ඇදන් ඉන්නේ, මට අයෙත් නගිනවා හොද වෙලාවට ජොකා ඇදලා හිටියේ, ඇහුවා මොකෝ කලින්ම ආවේ කියලා මම විස්තරේ කියලා ඉක්මනට බාත්‍රුම් එකට රිංගුවා, එහෙදිත් අයෙත් අතේ පාරක් ගැහුවා, නාල එලියට එද්දී අම්මා සාමාන්‍ය විදියට ගව්මක් ඇදල ඉන්නවා,අම්මා හදලා දීපු තේ එකත් බිලා මම නිදාගත්තා,අයෙත් නැගිටිද්දී තාත්තා ඇවිත් ඉදියා

Fඅථ්එර් – පුතා කැමති නැද්ද අර මිෂෙල් නෝනගේ ඒජන්සියේ වැඩට යන්න, නිකම් මොනවාහරි පුරුදු වෙන්නත් එක්ක

ම්එ – අහ බලමු, ඇයි එහෙම ඇහුවේ තාත්තේ?
අම්මට හුඩු ඒක කැරීම කද , මිනිහා මැරිලා, ඒ උනාට ඒ බිස්නස් එක කරගෙන ඉන්නවා පාඩුවේ,මාත් ඕනෑවට එපාවට කීවට උඩින්ම කැමති වැඩේට

F  - නැ ඉතින් පුතා ගෙදරට වෙලා නිකම් ඉන්න එකේ, තව ර්එස්උල්ත් එන්නත් කල් තියනවනේ එකයි , ඒ නෝනා මගෙන් ඇහුවා,වැඩිය වැඩකුත් නැ , අනික පුරුදු වැඩක් වෙන්නවත් බැරියැයි

ම්එ – හරි හරි එහෙනම් යන්නම් තාත්තා කියනවනම්
මම එතනින් ශේප් උනා , ගිහින් නිදා ගත්තා,

ඔහොම දවස් දෙක තුනකට පස්සේ මාව තාත්තා එක්ක ගියා මිෂෙල් නෝනගේ ගෙදරට,පට්ට ලොකු ගෙයක් හොදට සල්ලි තියනවා,කාර් එකකුයි ලොරි දෙකකුයි තියනවා, ඒ වගේද මිෂේල්ගේ කද අහ්හ් නියමයි,ඔන්න ගේට් එකේ බෙල් එක ගැහුවා වැඩකරන වයසක ගැහැණු කෙනා ඇවිත් ගේට්ටුව ඇරියා, පස්සේ අපිව එක්කගෙන ගියා , මිදුලේ ලොකු කුඩුවක් තියනවා එකේ ඉන්නවා බල්ලෙක්,හරියට හරක් පැටියෙක් වගේ ලොකුයි,ඔන්න දැන් මිෂෙල් ඇවිත් අපිත් එක්ක කතා කරා , වැඩේ හරි මට එන්න කිව්වා වැඩට හෙට ඉඩන්වුනත්, අපි කුල් ඩ්‍රින්ක් එකකුත් බිලා  ගෙදර අවා,ඇවිත් මිශේල්ගේ ඒජන්සියේ යන්න හිතාගෙන නිදාගත්තා.

No comments:

Post a Comment