Friday, February 3, 2017

Mama Dutuwemi 4 මම දුටුවෙමි 04 Paule Wela Katha

Mama Dutuwemi 4 මම දුටුවෙමි 04 Paule Wela Katha
Paule Wal Katha
මම දුටුවෙමි 04

මම මිෂෙල් මිස්ලගේ ගෙදර ඉදන් ගෙදර ආවා මට ඇහෙනවා අම්මා මට බනිනවා පලු යන්න,මට විතරක් නෙමෙයි පුසීටත් බනිනවා,මම හිමිහිට ගිහින් බැලුවා මොකද කේස් එක කියලා,බැලින්නම් පට්ට සිද්දියක් වෙලා තියෙන්නේ,අද උදේ මම වැඩට යන්න බලද්දී මගේ සුවද විලවුන් එක ඉවරවෙලා,ඉවර වෙලා කිව්වට ඒක ඉවරවෙලා දවස් දෙක තුනක් වෙනවා,

මට ගන්න දීපු සල්ලි වියදම් උනා,මිෂෙල් ගාවට නිකම් යන්න බැරි නිසා මම අම්මගේ එකෙන් ටිකක් ගහගෙන ගියා,මොනවා කරන්නද ඉතිං, අම්මගෙයි තාත්තගෙයි ඇදුම් තමයි ඒ අල්මාරියේ තියෙන්නේ අම්මගේ ඒවා එක පැත්තක අනිත් පැත්තේ තාත්තගේ ඇදුම්, මම අල්මාරියේ අම්මගේ ඇදුම් තියන පැත්ත ඇරියා,අප්පා ඒක මාර පිලිවලයි,මට එකපාරටම ඇහැ ගියේ අම්මගේ බ්‍රා තියන දිහාවට,ලස්සනට එක උඩ එක

අඩුක්කරලා තියනවා, මම මෝල් වේගෙන එනවා වගේ තේරුණා ඊට කලින් ඉක්මනට සුවද විලවුන් ටිකක් ගාගෙන ආවා,මම එතන ඉන්න අතරේ පොඩි පුස් පැටව් වගයක් කගනවා ඇහුනා, මම බැලුවා ඔහේ නැ එළියේ වෙන්න ඇති කියලා මම ගියා යන්න, ටික දුරක් ගියාමයි මතක් උනේ අල්මාරියේ දොර වැහුවේ නැ නේද කියලා,ආයෙත් දුවලා ගිහින් දොර වහලා අවා කලබලයට, අම්මා ඇහුවා මොකෝ කියලා මම කිව්වා දොර වහන්න බැරිවුණා කියලා, වහලා ගියා,

හුටා තමයි මම දොර ඇරලා තියපු ටික වෙලාවට අපේපුසී පැටව් ටිකත් අරන් එකේ ඇතුලේ පදිංචි වෙලා, මමත් මුක්ත් බැලුවේ නැ ඔහේඅවා දොර ලොක් කරගෙන, අම්මා දවල් රෙදි හෝදලා දොර රෙදි ටික එහෙමත් ගලවලාහෝදලා දාලා,අල්මාරියෙන් සද්දයක් එනවට බලලා, අම්මගේ ඇදුම් තියන පැත්තේතමයි මුන් ටික ඉදල තියෙන්නේ,ඒ පැත්ත ගන්න දෙයක් නැ, කට්ටිය ජරා කරලා,

හොද වෙලාවට පරණ සාරි තියන කල්ලේ තමයි මුන් ඉදලා තියෙන්නේ,රෙදි ඔක්කොම පෙගෙන්නදාලා මට බැන බැන අස්කරනවා, මමත් ගිහින් පොඩි හෙල්ප් එකක් දුන්නා,දැන් හොද ගණන් අනිත් ඒවා පස්සේ කරන්න තියලා නාගත්තා,
අම්මත් නා ගත්තා,දැන් පට්ට සිද්දිය අම්මටඅදින්න බ්‍රා එකක් නැ,නාලා ඇවිත් නයිටිය පිටින් ඉන්නවා,අම්මා අවිදිත්දී කුක්කු පැද්දෙනවා, මට ඕක දැකලා නගින්න ගත්තා,අප්පටහුදු මීටර් උනොත් ලෙඩක් හින්දා මම කාමරේට ගියා,ටික වෙලාවකින් අම්මා කෑම කන්න කතා කරා, කාලා ඉවර උන ගමන් මම නිදාගත්තා, 

අද මහන්සි නිසා, උදේ ලොකු වැඩක් කරානේ :D , උදේ නැගිටිනකොට අම්මා අර රෙදි ඔක්කොම හෝදනවා, අම්මා ඇදලා ඉන්නේ සරමක් තනපටය විදියට,ගල් දෙකෙන් බාගයක් විතර එළියේ,මම දැක්කම පුදුම උනා ඒක දැකලා,මේක බලන්නත් බැ නොබලා ඉන්න හිතෙන්නෙත් නැ,මම ගියා ගෙට,pc එක දාගෙන වැලක් එහෙම බැලුවා, මුහුණ සොදන්නත් කලින්,පස්සේ මුහුණ හෝදන්න යනකොට අම්මා සරම ඇදගෙන රෙදි වනනවා,දොර රෙදි එහෙමත් හෝදලා වනලා තිබ්බා,මම කාමරේ ඉන්නේ ,දැන් වෙලාව 12.30ට විතර ඇති අපේ ගෙවල් ගාවින් යනවා සුමති මාමා,මිනිහා කෙලින්ම බලන්නේ අම්මගේ පුකයි ගෙඩි දෙකයි සරමට තදවෙලා තියන ගෙඩි දෙක දිහා,මම සිද්දිය ජනේලයෙන් හොරෙන් බලන් ඉන්නේ,අපේ අම්මා දැක්කා සුමති මාමා එයා දිහා හොදට බලනවා, අම්මා හොදට හිනා වෙලා ඇහුවා

MOM – අහ සුමති මාමා කොහෙද යන්නේ
SUMATHI – මම අමරේ පුතාගේ වාහනේ බලන්න යනවා අපේ දුවගේ පොඩ්ඩට බෙහෙත් විදින්න යන්න ඕනෙලු,කෝ මහින්ද ලමයා?
දුව කිව්වට එයාගෙම දුව නෙමයි එයාගේ අයියගේ පුතාගේ වයිෆ්,ඒ අක්කට තාම අව්රුද්දක විතර පොඩි එකෙක් ඉන්නවා,සුමති බැදලා නැ,හරිම කෙට්ටු පොරක්,කිසි ලුක් එකක් නැ,කොන්ඩේ ටිකක් වවලා ඉන්නේ,60කට කිට්ටු ඇති, හොද බුවා ඒ වගේම වැඩකාරයා,පයිප්ප හදන්න,අතේ දෙයියෙක් කියලත් ආරංචි
MOM – අහ්හ් එයා වැඩ අදනම් පරක්කු වෙයි,අපිත් හෙට හවස මගුල් ගෙදරක යන්න කතා කරා අමරේට අම්මා කතා කරන අතරේ සුමති ඇස් දෙකින් රස විදිනවා,

SUMATHI – ඔය ළමයා වගේ තමයි, අමරේ පුතා එක්කමනේ යන්නේ හැමතැනම තියන විශ්වාසයට,ඔය ළමයත් ලොකු විශ්වාසයක් ඇති නොවැ නේද හැමදේම කරනවනේ ඉතින් නේ..ද?
මිනිහා අමුතු විදියට ඇහුවේ,අම්මා පහත් වෙලා බේසමෙන් රෙද්දක්ගත්තා,එතකොට පස්ස තිබ්බේ සුමතියගේ පැත්ටට වෙන්න,සුමතියගේ ඇස් උඩ ගියා,අම්මා රෙදි අරගෙන නගිටලත් ඉවරයි අරු තාම බලනවා,අම්මට මීටර් වැඩේ,
MOM – එක ඇත්ත,දැම්මම ගියානම් හොදයි නැත්නම් මිනිහව අල්ලලා ඉවරයි, පල නොකියා අම්මා යන්න කිව්වා

SUMATHI – මොනවා හරි තියනවනම් කියන්නකෝ කෙරෙන්න ඕන,මම යනවා
හරි හරි කියලා අම්මා රෙදි වන්න ගත්තා,ඉතුරු රෙදි ටික හෝදන්න ගෙට අවා,මම අයෙත්ඇලවුනා, ටිකක් නින්ද ගියා,අම්මා ඇවිත් කුද්දනකම් නින්ද ගියා,දෙන්නමගිහින් දවල්ට කැවා,කාලා ඉවරවෙලා මම ගේම් එකක් ගහන්න ගත්තා,එකත් එපාඋනා,ඔන්න අයෙත් ඇදට පැන්නා,ඒ එක්කම අම්මා ආවා
MOM – අහ් ඉලන්දාරියා අයෙත් නිදිද
ME  - නැ අම්මේ,නිකම් ඉදියේ,වෙන මොනවා කරන්නද?
MOM – මම යනවා හවස වෙඩින් එකට අදින්න මහන්න දීපු සාරි හැට්ටේ අරන් එන්න,
අම්මා යන්නේ ශාන්ති ඇන්ටිලගේ ගෙදර,අපෝ ගියාම වරුවකට එන්නේ නැ
ME – හරි අම්මේ ගිහින් ඉක්මනට එන්න,
MOM- මම එන්න කලින් වැස්සොත් එහෙම රෙදි ටික ඔක්කොම අරන් දාන්න,මට හවසට අදින්න තියන ඒවත් තියනවාහරිද,
Me - හ්ම් හ්ම් හරි මම නිදි මත බර විදියට කිව්වා

MOM – මම යනවා එහෙනම්,හවසට දොර රෙදි ටික දාන්න උදව් වෙන්න ටිකක්
ME – අපෝ ගෙදර ඉදියොත් ඉවරයි,හරි හරි අම්මේ
අම්මා යන්න ගියා, මම ඇදේ ඉදියා,හුකා දන්නෙම නැතිව නින්ද ගිහින්,අම්මා ඇවිත් කනෙන් ඇදලා කුද්දනකොට තමයි ඇහැරුනේ
MOM – අනේ බොට මම කියලා ගිය නේද රෙදි ටික අරන් දාන්න කියලා කෝ කරාද
අම්මට කේන්ති ගිහින් කියලා තේරුණා,මම ජනේලෙන් එලිය බැලුවා වහින්නේ නැ
ME – හරි අම්මේ,වහින්නේ නැ නේ,
එක කිව්වා විතරයි කනෙන් අල්ලලා අරගෙන තෙමුන රෙදි ටික පෙන්නුවා
MOM – දැන් වැහලා පායලත් ඉවරයි බලනවා ඔක්කොම රෙදි තෙමිලා
ඒ එක්කම හොද වෙලාවට තාත්තාආවා,
DAD – මොකෝ මොකෝ මේ සද්දේ,
MOM – බලන්නකෝ අනේ මම රෙදි ටික අරන් දාන්න කියලා ගියා,එනකොට හොදටම නිදි,රෙදි ඔක්කොම තෙමිලා…..
DAD – හරි හරි ඔය ටික පස්සේ හොදා ගන්න බැරියයි,දැන් ඉතින් යන්න රෙඩි වෙන්න තාත්තා ශේප් එකක් දාලා අම්මව එක්කන් ගියා කාමරයෙන් එලියට

MOM – කොහේ යන්නද, මට අදින්න බ්‍රා එකක් නැ, ඔක්කොම හේදුවා,මේ ඇදන් ඉන්න එක විතරයි අදින්න පුළුවන් එකකට තියෙන්නේ,
DAD – බලන්න පරණ එකක් තියනවද කියලා හොද, දැන් වෙලා නැ නේ වෙන මුකුත් කරන්න
MOM – හ්ම්ම් බලමු, පුතා ඉතින් ලැස්ති වෙන්න ළමයෝ,ඔයා තේ බොනවද?
මම නැගිටලා නාන්න ගියා, අම්මගේ මුහුණ තාම අප්සෙට්,මම නාලා ඇවිත් ඇදුම් තෝර තෝර ඉදිය,තාත්තත් නාලා ආවා ලැස්තිවෙන්න,අම්මා තාම අදින්න සාරිය හදනවා,තාත්තා ලෑස්තිවෙලා සපත්තු දෙක දාන ගමන් ඉන්නේ
MOM – ඒයි මෙහෙ එන්නකෝ පොඩ්ඩක්,
අම්මා කාමරේ ඉදන් කතා කරා
DAD - මොකද අනේ!
MOM – මෙන්න මේ බ්‍රා එකේ හුක් එක දාන්නකෝ හරිම තදයි අනේ,කරකවලා අදින්නත් බැ
කොහොම හරි තාත්තා අමාරුවෙන් දැම්මා හුක් එක,ඔන්න ඉතින් අමරේ අයියත් ආවා මම ඉස්සරහට වෙලා ඉන්නේ,මිනිහා මාත් එක්ක ඇවිත් කතා කරා, ටික වෙලාවක් යද්දී තාත්තත් එකට එකතු උනා, වැඩි වෙලා යන්නවුනේ නැ ඔන්න අම්මා එනවා හරි හරි යමු කියාගෙන, දැන් වෙලාව 7 කිට්ටුයි,අම්මව දැක්කම පිස්සු හැදෙනවා ලොකු පස්ස තද වෙන්න සාරිය ඇදලා ඒකෙදැකපු අමරේගේ ඇස් උඩ ගියා,

ගෙඩි දෙක කිටිකිටියට තදවෙලා බ්‍රා එක නිසා,සාරිය ඇදලා තියෙන්නේ බුරියත් පේන විදිහට,හැට්ටේ පිට පැත්තේ තියෙන්නේ බ්‍රා එකේ පටිය වැහෙන ටික විතරයි,අනිත් හරිය හිස්,සුදු පිට නියමෙට පේනවා,ඇදලා ඉන්නේ රතු බෝඩරයක් තියන රත්තරන් පාටට හුරු සාරියක්,පට්ටයි කියන්නේ පට්ට පට පට,
දැන් ඔන්න අපි යනවා අමරේ අයියා එක්ක,මිනිහා බලනවා අම්මා දිහා කන්නාඩියෙන්,ටික දුරක් ගියාම අපි වෙඩින් එක තියන තැනට ආවා,අපිව දාලා අමරේ අයියා යන්න ගියා අයෙත් එන්නම් කියලා කට්ටියට කතා කරලා එනකොට ඔන්න තාත්තව අන්කල් කෙනෙක් එක්කගෙන ගියා,එයා ගොඩ,

අම්මා අදුරන ඇන්ටිලා කට්ටියක් එක්ක සෙට්වුණා,මට තාම හුළං, ඔහොම වටයක් දානකොට මම දැක්කා අපේ පන්තියේ කොල්ලෙක් ඉන්නවා කසුන් කියලා, ඌ අපේ ගෙදරත් ඇවිල්ලා තියනවා, මිනිහට මම අත වැනුවා,පස්සේ ඌ ඇවිත් මාව එක්කන් ගියා උන්ගේ සෙට් එක ලගට, එතනට ගියේ අපේ අම්මලා ඉන්න තැන පහුකරගෙන,ඌ අම්මා දිහා හොදට බැලුවා, අම්මත් මිනිහව දැකලා කතාකරා, මිනිහා විතරක් නෙමෙයි ඉන්න හැමෝම බලනවා අම්මා දිහා, අම්මා නිකම් 25 කැල්ල

වගේ,
මම අරුන්ට සෙට් උනා කට්ටියක් බියර් බොනවා,කට්ටියක් old keg එකක් ගහනවා, මාත් බියර් එකක් බොන්න ගත්තා,ටිකක් බිලා තව වීදුරුවක් දාගන්නවත් එක්කම මට කෝල් එකක් ආවා,එතන හරියට පැහැදිලි මදි නිසා මම ටිකක් එහාට ගියා,කෝල් එක ඉවරවෙලා මම ආවම එකෙක් කිව්වා බීපන් මචෝ කියලා, මමත් ඉතින් ෆිට් එකට බිව්වා,බලද්දී ඒකට කලවම් කරලා, දැන් ඉතින් බිලා ඉවරයි,දැන් අරුන් මට oldkeg දුන්නා මම ඉතින් බිව්වා,දැන් කට්ටිය ගහනවා හිටු කියලා,මම පලවෙනි පාරට බියර් ඇරෙන්න වෙන එකක් බිව්වේ ඉවරවුනාට පස්සේ කට්ටියම කන්න ගියා,මට හොද ගණන්, අනිත් අයටත් එසේයි, අපේ පියානෝ හොදට නිදි පුටුවක,

සුර් වෙන්න ගහලා, මම කාලා ආවා විතරයි කබරයෙක් ගියා,ඉවරයි, මාව එකෙක් වෙන තැනකින් නිදි කෙරෙව්වා පුටුවකින්,මට ඇහැරුනේ අමරේ අයියගේ 3wheel එකට ගිහින් දැම්මම තමයි,දැන් මට එච්චාරම වැඩි නැ,වෙන දේවල් තේරෙනවා, පියනො ඉන්නවා බෙල්ල සාක්කුවේ දාගෙන,අම්මා මාව අල්ලාගෙන අපිට බයිනවා අමරේ එක්ක,මට ඇහැරුනත් මම නිදි වගේ හිටියා,නැත්නම් ඉතින් බැනුම් අහන්න වෙනවා කෙළියට,කොහොමෙන් හරි අපේ ගෙවල් ගාවට ආවා,අමරේ අයියා 3විල් එක නැවැත්තුවා

MOM – අනේ මල්ලි මට බහින්න බැ මේ යතුරෙන් දොර අරිනවද?
අමරේ අයියට යතුර දුන්නා,අම්මා ඉන්නේ මැද්දේ හින්දා අම්මට බහින්න බැ,මිනිහා ගිහින් දොර
ඇරියා,පස්සේ අයෙත් ඇවිත් මාව අරගෙන පුටුවකින් තිබ්බා,අයෙත් ගිහින් අම්මත් එක්ක අපේ පියානෝව අරගෙන එනවා,මාව පහුකරගෙන ගියා අම්මයි තාත්තයි ඉන්න කාමරේට, මම හොරෙන් බැලුවා නිදි වගේ ඉදගෙන,මම ඉන්න තැනට කාමරේ පේන්නේ නැ,නමුත් කියන ඒවා ඇහෙනවා,
AMARE – අයියත් ගහනවා නේද හොදට,අද මල්ලිත් දීලා වැඩේ
MOM – අනේ කියලා වැඩක් නැ එයාලා ගැනනම්, මට තමයි වදේ
AMARE – සපත්තු දෙකයි කමිසෙයි ගලවලා දාන්න අක්කේ,
MOM- ඔව් මල්ලි අනිත් ඒවා ඕනේ නැ,ඔහේ හිටපුදෙන්, අනේ ඔයා ඉන්න මල්ලි කරදර වෙන්නේ නැතිව
මම හිතන්නේ මිනිහා පියාගේ සපත්තු ගලවනවා,මට ෂුවර් මගෙත් ගලවනවා කියලා,මම අයෙත් හොර නින්දක් දැම්මා,මට සැකයි ගේමක් යයිද කියලා

AMARE – ඕක මොකක්ද අක්කේ,හරි මම ගිහින් මල්ලිගේත් සපත්තු දෙකයි කමිසෙයි ගලවලා එන්නම්
MOM – ඕනේ නැ මල්ලි ඔහේ හිටපුවාවේ,මම කියලත් එක්කන් ගියේ
ඒ කිව්වට අමරේ අයියා ආවා එලියට ඇවිත් මල්ලි මල්ලි කියලා මගේ ඔලුවෙන් හොල්ලලා කතා කරා,මම නො කතා, හ්ම්ම් කියලා අයෙත් වෙරි වගේ පෙන්නුවා,ඔන්න මිනිහා මගේ සපත්තු ගැලෙව්වා ,කමිසෙත් ගැලෙව්වා,පස්සේ අම්මා එලියට අවා,
AMARE – මම යනවා අක්කේ එහෙනම් එලියට යන්න ගියා,
MOM -හරි මල්ලි ගොඩක් පින්, අපි හින්දා කරදර වුනාට,
AMARE – අයියෝ ඕක මොකක්ද අක්කේ සුළු දෙයක්නේ,එහෙනම් අපි ගියා

අමරේ අයියා වාහනේට නැග්ගා,අම්මා ගෙට එන්න ඇවිත් ආපහු හැරුනා,
MOM – අනේ මල්ලි

පොඩ්ඩක් ඉන්න,මේ ඔයාගේ සල්ලි අරන් යන්නඅම්මා දුවලා ගිහින් සල්ලි අරගෙන අමරේ අයියට ගිහින් දුන්නා,
AMARE -හරි අක්කේ, අද අක්කා ගොඩක් ලස්සනයි
MOM – හ්ම්ම් ඇත්තද අනේ,කට්ටියම් මගේ දිහා බැලුවා අද
මට හොදට ඇහෙනවා කියන ඒවා,
AMARE – අයියයි මල්ලි ඇහැරෙන එකක් නැ දැම්මම
MOM – අනේ කියන්න බැ මල්ලි, අද බැ මුකුත්
AMARE – දෙන්නට නම් හොද ගණන්, කමක් නැ මම යනවා එහෙනම්
MOM – මට පොඩි උදව්වක් කරන්නකෝ මල්ලි
AMARE – මොකක්ද අක්කේ,
අම්මා දැන් බ්‍රා එකේ කතාව කිව්වා,ඇදුම් තෙමුන හැටියි පුසීගේ වැඩයි ඔක්කොම කියලා,බ්‍රා එකේ හුක් එක පන්න දෙන්න කියලා කිව්වා,අමරේ පැනලා ආවා,අමරේව ගෙයි ඇතුලට අරගෙන දොර අඩවල් කරා, අම්මා මුලින්ම මම දිහා ලංවෙලා බැලුවා,මම නිදිවගේ හිටියා,පස්සේ කාමරේට ගිහින්
එලියට ආවා,

MOM – මල්ලි එන්න මේ කාමරේට මේකේ ඉද්දි අයියට ඇහැරුනොත් ලෙඩේ
අම්මා අමරේව මම ඉන්න තැන තියන කාමරයට එක්කගෙන ගියා,එක තමයි අපේ පියාගේ ඔෆිස් කාමරේ,ඒ කාමරේන් තුන්කාලක් විතර පේනවා මම ඉන්න තැනට,මොකද අද දොරරෙදිත් නැති නිසා,ගිහිල්ලා ලයිට් එක දැම්මා,අමරේ අයෙත් මගේ දිහා බැලුවා අව්ලක් නැති නිසා ගියා මිනිහා ඇතුලට,දැන් අම්මා සාරිය ගලවනවා අමරේ බලාගෙන ඉන්නවා,මුළු සාරියම ගලවලා දැන් අම්මා හැට්ටෙත් ගැලෙව්වා,අම්මට හුඩු කළු බ්‍රා එකට කැපිලා පේනවා,

MOM - අනේ මල්ලියෝ මේක ගලවල දෙන්නකෝ,
අම්මා අමරේගේ පැත්ත හැරිලා කිව්වා,අප්පා එතකොට තමයි දැක්කේ අම්මගේ ගෙඩිදෙක හොදටම හිරවෙලා කියලා,මගේ මල්ලි නැගලා රිටටම,අතේ පාරක්වත් ගහන්න බැ,මට ෂුවර් අමරෙටත්
නැගලා කියලා මේවා දැකලා,මම නිදි වගේ රගපානවා,අමරේ අම්මට කිට්ටු කරා, මට දෙන්නවම මට පැත්තෙන් පේනවා,අමරේ හුක් එක පන්නන්න දැඩි උත්සහයක් ගන්නවා, 

එත් මිනිහට බෑ,පස්සේ අමරේ අම්මගේ කිහිල්ල යටින් අත දාලා ගෙඩි දෙක තද කරලා අම්මට කිව්වා ඒ විදියට කරන්න කියලා,දැන් අමරේ අම්මට ජැකක් ගහන්න වගේ හේත්තු වෙලා පස්සේ ටිකක් පස්සට වෙලා ට්‍රයි කරා,එත් බැරිවුණා,අම්මගේ බ්‍රා එකේ උරහිසේ පටි දෙකත් පැන්නුවා,පන්නලා අමරේ බ්‍රා එක පහලට ඇද්දා, එත් නෝ හෙල්ලුම්,අයෙත් මිනිහා පස්සට ගිහින් ගලවන්න හැදුවා අම්මත් ගෙඩි තදකරගෙන උදව් උනා, ඒ පාර ගැලව්වා,
MOM - අම්මෝ ඇති යන්තම්,නැත්නම් මට මෙහෙම ඉන්න වෙනවා හෙට වෙනකම්
අම්මා බ්‍රා එක අතට ගන්න ගමන්
AMARE – පට්ට තදයිනේ අක්කේ, කොහොමද ඇන්දේ
MOM – අයියා තමයි, බොහොම අමාරුවෙන් එයත් ඇන්දුවේ
අම්මා ගෙඩි දෙක එළියේ දාගෙන ඉන්නවා,කැරීම් ගෙඩි දෙක පට්ට ලොකුයි,ඒ උනාට පහලට වැටිලා නැ,අම්මා සුදු නිසා ලයිට් එලියට දිලිසෙනවා,අමරේ පිටිපස්සෙන් ගිහින් අම්මගේ බෙල්ල කිස් කරා, අම්මා අතින් තල්ලු කරා,
MOM – පිස්සුද මල්ලි අද දෙන්නම ගෙදර
AMARE – පිස්සුද අක්කේ ඒ දෙන්නා හෙට දහය වෙනකම්වත් නැගිටින්නේ නැ
MOM – ඒ උනාට කියන්න බැ
AMARE – එහෙම වෙන්නෑ අක්කේ,මල්ලිත් අද කලවම් වෙලා,අයියා නම් කොහොමත් ඔහොමනේ නේද
අපේ පියානෝ බිව්වම හොදට නිදාගන්නවා,කාටවත් කරදරයක් නැ,අමරේ අයෙත් අම්මගේ ගෙඩි දෙකත් අල්ලගෙනම පිටිපස්සේ ඉදන් බෙල්ලයි කන් දෙකයි කිස් කරා,

MOM – අනේ කොල්ලෝ අද බැ,මට බයයි,
අම්මා අමරගේ අතින් අල්ලාගෙන අමරේ පැත්ත හැරුණා,
AMARE – බයවෙන්න එපා වස්තුවේ,මට ඔයාව ඕනේ අමරේ අම්මගේ මුහුණ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා උරහිසෙන් අල්ලාගෙන
MOM – අනේ ඒ උනාට මම්ම්ම්ම් ම්ම්
අම්මට ඉතුරු ටික කියාගන්න බැරිවුණා අමරේ තොලක් දාන්න ගත්තා,අම්මා මිනිහව තල්ලු කරත් මිනිහා අත්හැරියේ නැ,අම්මගේ කිහිල්ල යටින් අතක් දාලා පිටෙන් අල්ලාගෙන අනිත් අතින් ඔලුවෙන් අල්ලාගෙන තොල දානවා,ටික වෙලාවක් ගිහින් තොල දැමීම ඉවරකලා,මිනිහා අම්මව උස්සගෙන ගිහින් මේසේ උදින් තිබ්බා,තියලා කටට ඇගිල්ල තියලා කෑගහන්න එපා කියලා කිව්වා,පස්සේ අම්මව මේසේ උඩ පෙරලගෙන ගෙඩි දෙක උරනවා, අම්මා කෙදිරිගානවා අනේ ඇති මල්ලි කියලා, ඌ එත් තාම කරගෙන යනවා, ටික වෙලාවක් ගිහින් ඒක නැවැත්තුවා, නවත්තලා අම්මගේ සාය උස්සලා පැන්ටිය ගලවන්න හැදුවා,අම්මා ඉඩදුන්නේ නැ,අයෙත් අමරේ තොලක් දාන ගමන් ගෙඩි දෙකත්
මිරිකුවා,දැන් අම්මත් ෆෝම් වේගන එනවා වගේ,තොල දාලා අම්මා දිහා අමරේ  බැලුවා

AMARE – අව්ලක් වෙන්නෑ අක්කේ
අම්මව පොළබව ගන්නමයි හදන්නේ
MOM – මට බයයි මල්ලි අහුවුනොත් එහෙම අපි ඉවරයි
AMARE – නෑ සුදු එහෙම වෙන්නෑ , මම ඉක්මනට කරලා ඉවර කරන්නම්
MOM – දැන් ගොඩක් රැ වෙලත් එක්ක,අපි වෙන දවසක කරමු
AMARE – මට අද අක්කව දැක්කම ඉන්න බැරිවුණා, අනේ අක්කේ
අයෙත් නළලට කිස් එකක් දුන්නා,ඒ අතරේ සාය අස්සෙන් අතදාගෙන
MOM – අනේ මන්දා, මාවත් ඔයා ඇවිස්සුවා දැන්,ඉක්මනට ටිකක් කරමු
අම්මා අමරේගේ නළලට කිස් එකක් දුන්නා, අම්මා තාම මෙසේ උඩ,අමරේ පහත්වෙලා සාය අස්සෙන් අතදාලා පැන්ටිය පහලට අද්දා, අම්මත් පුක උස්සලා උදව් කරා,පස්සේ සාය 

උස්සලා පුටුව අරගෙන මේසෙන් ලගට කරලා වාඩිවුණා,වාඩිවෙලා අම්මව ටිකක් ලගට ඇදලා ගත්තා,හිල හරියට කට ලගට සෙට් වෙන්න,සුද්දා වගේ කන්න යන්නේ, ඔන්න දැන් මේසේ ඉදන් දිව දාන්න පටන් ගත්තා,මිනිහා දිව දාන ගමන් අම්මගේ ගෙඩි දෙකත් මිරිකනවා,ටික වෙලාවක් යද්දී අම්මා කෙදිරි ගාන්න ගත්තා, පස්සේ අම්මා අමරගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා
MOM – අනේ ඇති මල්ලි මට කැගැහෙනවා,
අමරේ පුටුව හිමිට පස්සට කරන ගමන් නැගිට්ටා,නැගිටලා අම්මට පුටුවෙන් ඉදගන්න කිව්වා,අම්මා ඉදගත්තා,අමරේ මිනිහා ඇදගෙන ඉන්න කොටකලිසම ගැලෙව්වා ජෝකත් එක්කම,දැන් මිනිහගේ තඩි පොල්ල පැද්දෙනවා,ලගට ඇවිත් අම්මගේ කටට එබුවා,

අම්මා හිමින් හිමින් කටට අරගෙන එකපාරටම වේගය වැඩියෙන් කරා,ටික වෙලාවකින් අම්මා කටින් පොල්ල එලියට ගත්තා, අමරේ අස් පියාගෙන ඉද්යේ එතකොට මිනිහා ඇස් ඇරලා අම්මව මේසේ උඩින් ඉන්දෙව්වා,ඉන්දවලා ඇදගෙන ඉදපු සාය ගැලෙව්වා,ඊට පස්සේ කකුල් දෙක පළල් කරලා කිට්ටු වෙලා අම්මගේ හිලට තියලා,තද කරා,අම්මා අහ්හ් ගැව,
MOM – රිද්දන්න එපා කොල්ලෝ මට කැගැහෙයි හොදේ
AMARE – හරි වස්තුවේ,ඔයාට රිද්දන්නේ නැ මම ඔයාව දිව්‍යලෝකේ අරන් යනවා
එහෙමකියපු අමරේ අම්මගේ තෙත්වුන හිලට තියපු පයිය ඇතුලට දාන්න ගත්තා,ඔන්න දැන් අමරේ රිදම් එකට ගහගෙන ගියා,මිනිහට වගේම අම්මටත් කිසි කික් එකක් නැ කියලා තේරෙනවා,කිසි සද්දයක් නැ,ඔහේ යනවා වැඩේ,හැබැයි අම්මගේ ගෙඩි දෙක හෙලවෙනවා නියමෙට, විනාඩි 5ක්වත් ගියේ නැ, අමරේ ගහන එක නැවැත්තුවා,නවත්තලා අම්මව මේසෙන් බස්සලා මේසේ අල්ලගන්න කිව්වා,ඊටපස්සේ අම්මා හොදට පුක උස්සලා ඉදියා,බලු විදියට ගහන්න ගිය අමරේ එක පාරටම පයිය පුකට ඇතුල් කරා, අම්මා කැගැහුවා

MOM - අනේ එපා රිදෙනවා කොල්ලෝ ආව්ව්ව්ව්ව් අව්ව්ව්ව් අව්ව්ව්
අමරේ නොනවත්වා පුකේ ඇරගෙන යනවා,අම්මා කෙදිරි ගානවා අපි ඉන්න වගක්වත් නැ,ඒ වගේම අම්මව ටික ටික මේසේ පැත්තට තල්ලු වෙනවා, ටික වෙලාවක් යද්දී මුළු පයියම අම්මගේ පුකට බැස්සා,දැන් පුක ගානට පදම් වෙලා, අමරේ ගහනවා හිටු කියලා,අම්මගේ ඇගේ උඩ කොටස මේසේ මත වැතිරිලා තියෙන්නේ,ඒ උනාට අම්මා පුක උස්ස උස්ස දෙනවා සැප අමරෙට,පට්ට වේගයකින් පුකේ ඇරගෙන ඇරගෙන අමරේ එක පාරටම පයිය එලියට ගන්නවත් සමගම අම්මගේ හිලට තියලා ගහගෙන ගහගෙන යනවා,අම්මා කෙදිරි ගානවා,අම්මා කෙදිරි ගානකොට අමරේ තව තව හයියෙන් ගහන්න ගත්තා,ටික වෙලාවක් ඔහොම ගහගෙන යනකොට

MOM – මට යන්න හදන්නේ කොල්ලෝ අහ්හ්හ් ගහන්න ගහන්න
AMARE – මටත් යන්න ලගයි වස්තුවේ මම ඇතුලෙම යවන්නද
අම්මා කිසිදු පිළිතුරක් නැ,කෙදිරිය පමණයි අම්මා අව්ව් අහ්හ්හ් අහ්හ් ම්ම්ම්ම් ගාගෙන මේසේ මත වැතිරුණා,අම්මා හොද සුරන්තයක් ලැබුවා කියලානම් ෂුවර් අමරේ ගහපු විදියට,අම්මා බාගෙට පනගිහින් වගේ මුමුණනවා,අමරේකෙලිනවා හිටු කියලා,මේකා යකා වගේ ගහගෙන ගහගෙන ගිහින් අහ්හ්හ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ් ගාන ගමන් ගහන එක නැවැත්තුවා,අම්මට හුඩු මේකා අම්මගේ ඇතුලෙම බඩු යැව්වා,පයිය එලියට අරගෙන අම්මව උස්සලා කිස් එකක් දුන්නා,පස්සේ අයෙත් පයිය කටට ලංකාරා,අම්මා දිවෙන ඒක පිරිසිදු කරා, පස්සේ කටේ දාගෙන ඉරුවා,මෙන්න යකෝ අයෙත් මුට නගිනවා, අම්මා ඒ පාර පොල්ල කටින් එලියට ගත්තා,

අම්මා නැගිටලා සාය ඇදගත්තා තනපොටේ වගේ,අමරෙත් ජෝකාවයි කොටකලිසමයි ඇදගත්තා,මම අයෙත් බොරුවට නිදා ගත්තා,දැන් නම් වෙරිත් බැහැලා, ඒ උනාට මල්ලි නැගලා, දෙන්නම කාමරයෙන් එලියට එන සද්දේ ඇහුනා,කවුහරි ඇවිත් මාව හෙල්ලුවා,මම නිදි වගේම හිටියා
MOM - මල්ලි බොහොම ස්තුති කරපු උදව්වට,
AMARE – අහ්හ් අම්මෝ අක්කනම් සැප කදක්, අයියා වැඩක් ගන්නේ නැද්ද වස්තුවේ
MOM – වැඩිය නැ මල්ලි, සතියකට සැරයක් දෙසැරයක් නගිනවා ඇග උඩ එච්චරයි,ඇයි මේ තඩි පොල්ල සැප දෙයියෙක්
AMARE – අහ ඇත්තද ,මම යන්නද එහෙනම්
MOM – අහ්හ් දැන් තමයි හදිස්සිය, ඔයාට කියන්න දෙයක් තියනවා!
AMARE – මොකක්ද ඒ?
MOM – අපි එදා ෆයිනස් කෑල්ලේ කරපු එක සුපුන් දැකලා
AMARE – නෑ,ඉතින් කොහොමද දන්නේ?, කව්ද කිව්වේ?
මිනිහා කලබලයෙන් අහනවා

MOM – සුපුන් තමා කිව්වේ, හොද වෙලාවට පුතා දැකලා නැ,කව්රුත් නැති වෙලාවක අම්මා
සුපුන්ගේ වැඩේ කියනවා අමරේට, ඔයාලටත් ඕනේ නම් බලන්න  
AMARE - මිනිහා ශේප් නේද,අයෙමත් ආවේ නැද්ද සුපුන්?
MOM – ඔව් ඔව් එයා ශේප්,පුතා ඉන්න වෙලාවට නම් එනවා, එක දවසක් ආවා, අයියා වැඩට ගිහින් එන්න කිට්ටු වෙලාවක,මම එහෙම කියලා පොඩ්ඩක් උරලා යැව්වා,පව්නේ පොඩි එකා
AMARE – අක්කේ මේක අහලා කලබල වෙන්න එපා, සුමති මාමත් දැකලා තියනවා වැඩේ,මිනිහා මට ඇවිත් කිව්වා,මගේ කෙල්ලටත් කියනවා කිව්වා,
MOM – අහ ඒක තමයි මිනිහා අද දවල් අමුතු විදියට කතා කරේ,කවදාවත් එහෙම කතා කරලා නැ,අනේ මල්ලි මිනිහා කාටවත් කියයිද?කිව්වොත් මට මොකද වෙන්නේ???
අම්මා දුක් මුසු ස්වරයෙන් ඇහුවා
AMARE – කියන එකක් නැ,අක්කට පුලුවන්නම් ටිකක් මිනිහව ශේප් කරගන්න,

අමරේ හදන්නේ අම්මව සුමති මාමටත් සෙට් කරන්න, මිනිහනම් පට්ට මොලෙන් ඇත්තේ,බැදලත් නැ, හැබැයි කොටු කිචයියා වගේ :D
MOM – අනේ මල්ලි මිනිහා වයසයි,ඉරට්ට වගේ,මට බැ හැමෝටම දෙන්න,අයෙත් ඔයත් මෙහෙ එන්න එපා,අන්තිමට මගේ පවුලත් ඉවරවෙයි.
අම්මා දුකින් කියන්නේ කියලා තේරුණා
AMARE – අක්කා බය වෙන්න එපා,මම මිනිහව බය කරා මම දන්නා වැඩක් කියලා,
අමරේ අම්මව සනසන්න කිව්වා
MOM – මොකක්ද මල්ලියෝ ඒ ?

No comments:

Post a Comment